Ha amoînte ne nambípe namichâi pakuri mainumby ou ha§ua nde jurúre ojeroky eira kamby reka Oje’ói pámava’ekue amandayvi ha ro’y nemoñemyrôháre, Ha ako yvytu mba’embyasy opáva ihu’u piru ohóma avei mombyry. Hyakuâvu ñu, ka’aguy Kuarahy osyryrei omyasâivo ko tory. Ñasê jaha ñañani, Ñamboveve guyratî Ñañombojaru, jaru Ñamboveve guyrati. Ko’á§a péina agueru mbyju’ikuéra oñondive porâ, vy’a ha poyhu. Tajyrakâre oñe’ê, hi’â chéve cherenói ku itî hûva pyku’ípe Péina ko’ãga ogueru mbyju’ikuéra oñondive porâ, vy’a ha poyhu yvága ipotî asy, oje’ói pámava’ekue amandayvi ha ro‘y nemoñemyrôhare Emondéna nde typói Kambýpe ojohéipyre jaha ñañemyatymôi arasa rakâme, che panambi pepo ku’ípe ajatýta nde rape Manuel Ortiz Guerrero, rembiapokue. 1.Ambohovái porandukuéra. (Respondo las preguntas). ✓ Mba’épa ñe’êpapára omomba’eguasu ñe’êpotýpe (¿Qué valora el autor en el poema?) ……………………………………………………………………………………… ✓ Mba’épa umi oĩva tekoháre (¿Qué está incluida dentro de la naturaleza?). ……………………………………………………………………………………… ✓ Iporãpa ñamomba’eguasu ñande rekoha. Mba’érepa. (¿Es bueno valorar la naturaleza? ¿Por qué?) 2- Ahai ta’anga guýpe ñe’êjoaju
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perdon no se que tipo de. lenguaje es
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